Аналітика для власника бізнесу
Хто ми?
Ми консалтингова компанія
Яка готує бізнес до масштабування через вирішення болей у сферах, управління товарними залишками, фінансів, бухгалтерії, маркетингу, менеджменту, IT,продажах, складському управлінні та аналітиці.
Яка ціль нашої роботи в рамках аналітики?
Сформувати для власника бізнесу поле інформації, в якому він на одному екрані зможе побачити результати роботи його компанії в цифрах, побачити результати кожного окремого відділу і мати можливість порівняти результати роботи з минулими періодами, також обов'язково це поле інформації буде відповідати наступним трьом критеріям:
- Точність та достовірність даних. Ви маєте дивитись на цифри і не сумніватись в тому чи вони вірні, Ви просто маєте приймати рішення на їх основі
- Своєчасність даних. Інформація має бути подана вчасно, щоб власник встиг вчасно прийняти рішення і це рішення принесло користь
- Красота та зрозумілість візуалізації даних. Дані повинні бути такі, щоб Ви зайшли та за 1 хвилину могли зрозуміти, який стан Ваших справа, і це можливо зробити, коли всі дані красиво і логічно зібрані
Як ми досягаємо цілі?
Наша пропозиція будується за наступним алгоритмом - ми ставимо собі питання, яке б рішення прийняли ми, будучи на вашому місці (розуміючи вашу ситуацію та пропускаючи її через наш досвід).
Хто наші клієнти?


Вступна частина:
Будь-який бізнес потребує постійного аналізу інформації. Це допомагає перетворювати накопичені дані в конкретні висновки, на основі яких можна приймати ефективні рішення. Однією з основних задач власника бізнесу є постійний аналіз і розвиток свого бізнесу. Від стартапу до становлення компанії на ринку підприємець зазнає численних випробувань і вкладає чимало зусиль в успіх бізнесу. Однак, коли бізнес досягає певної точки, і власник починає наймати перших співробітників, йому потрібно приділяти більше уваги складнішим завданням та розробляти системні стратегії для подальшого росту та розширення. В цей момент інтуїція та імпровізація стають менш ефективними, і для досягнення успіху потрібні конкретні стратегії та інструменти. Аналітика для власного бізнесу це ключовий інструмент для прийняття обґрунтованих стратегічних рішень та оптимізації діяльності. За допомогою аналітики власник бізнесу може моніторити ефективність компанії, розуміти потреби клієнтів, виявляти ринкові тенденції, планувати ресурси та вдосконалювати бізнес-процеси. Аналітика надає об'єктивні дані для прийняття рішень, сприяючи росту та успіху бізнесу.
На нашу думку, інформація, на основі якої власник приймає рішення, повинна відповідати певним критеріям:
Своєчасність
У світі сучасного бізнесу, який швидко змінюється, своєчасність - це ключовий фактор. Тренди й технології змінюються щодня, і великі компанії вже завойовують частку ринку. Тому основною перевагою для малих бізнесів є швидкість прийняття рішень. Інформація повинна бути найактуальнішою, щоб вчасно визначити нові тренди та адаптувати бізнес до них.
Достовірність
Це очевидна вимога. Краще взагалі не мати інформації, ніж базувати рішення на неточних даних. Достовірність інформації є ключовою для прийняття правильних рішень.
Ефективність візуалізації
Власник бізнесу має обмежений час та багато завдань. Тому інформація повинна бути візуально привабливою та легко зрозумілою. Відразу при перегляді даних протягом трьох хвилин власник має змогу отримати повну картину результатів свого бізнесу.

Нижче наведений повний перелік даних, які ми аналізуємо, і які представлені у вигляді реальних скріншотів із наших інформаційних панелей:
Маркетинг
- Середнє щоденне число відвідувачів сайту
- Загальна кількість відвідувачів сайту за місяць
- Загальна кількість людей, які перейшли на сайт з результатів пошуку (оцінка роботи SEO)
- Кількість замовлень загалом і окремо для кожного каналу в штуках
- LTV (вартість життєвого циклу клієнта)
- Середні витрати на одну продажу загалом (усі маркетингові витрати поділені на всі продажі) і окремо для кожного каналу
- Вартість продажу старому клієнту
- Вартість продажу новому клієнту
- Загальна кількість повідомлень у Instagram протягом місяця
- Відсоткове розподілення витрат на маркетинг між компаніями
- Витрати на маркетинг
- Витрати на маркетинг для старих і нових клієнтів

Контент
- Конверсія з Instagram від відвідувачів до написаних повідомлень
- Середнє число охоплення публікацій без реклами (оцінюється через 24 години після публікації)
- Відсоток переглядів сторіс
- Середнє щотижневе число переглядів сторіс (без урахування рекламних сторіс)
- Кількість збережень на товарних публікаціях

Сайт/IT Відділ
- Конверсія сайту з відвідувачів в покупців
- Середній час перебування клієнта на сайті
- Оцінка швидкості завантаження мобільної і десктопної версій за допомогою PageSpeed Insights
Відділ продаж
- Середній чек для кожного каналу
- Витрати на відділ продажів відносно загального обороту
- Середня кількість товарів у чеку для кожного каналу
- Відсотковий розподіл продажів між новими і старими клієнтами
- Кількість обмінів та повернень
- Швидкість відповіді менеджерів у всіх каналах комунікації
- Конверсія в Instagram від написаних повідомлень до покупок
- Відсоток посилок з післяплатою, які не забрали для кожного каналу

Закупівля товару
- Відсотковий розподіл категорій АВС в динаміці за місяці
- Ліквідність складу (співвідношення товарних залишків на складах у грошах (вартість реалізації) до валового доходу за місяць)
- Оборотність складу в днях
- Товари категорії А відсутні на складі не більше 5 днів
- Сума всіх закупівельних цін
- Витрати на закупівлю

Відділ розробки продукту
- Кількість розроблених нових продуктів
- Кількість скарг на товари під час експлуатації
- Відсоткове співвідношення розроблених нових продуктів по категоріях АВС

Логістика та зберігання
- Витрати на відділ зберігання відносно загального обороту
- Швидкість доставки від моменту оплати клієнтом до моменту отримання посилки отримувачем
- Співвідношення товарних залишків на складі та у боксі шоу-руму
- Кількість посилок, які не були відправлені в той же день, незважаючи на підтверджену оплату

HR
- Відсоток А-гравців
- Відсоток витрат на оплату праці до загального обороту за каналами
- Рівень лояльності працівників за індексом eNPS
- Кількість працівників в компанії
ВАС (Відділ аналізу споживчої активності)
- NPS (індекс споживчої лояльності)
- Загальна кількість скарг клієнтів до загальної кількості продажів
ВАС (Відділ аналізу споживчої активності)
- Фактична виручка по створеним замовленням, загальна і окремо для кожного каналу
- Витрати загальні і окремо для кожного каналу
- Відсоткове виконання річного плану щодо прибутку (по аналогії з денними)
- Доля ринку
- Діаграма відсоткового співвідношення джерел отримання валового доходу
- Операційні витрати до обороту (усі витрати, крім інвестицій та закупівлі товару)
- Загальна рентабельність і окремо для кожного каналу по P&L
- Капіталізація в динаміці
- Діаграма відсоткового співвідношення джерел витрат
- Залишок коштів на рахунках
- Діаграма відсоткового співвідношення джерел отримання чистого доходу за P&L
- Фактична рентабельність по кеш-флоу за кожний місяць і середня за рік (середнє за попередні 12 місяців)
Обіцянки бренду
Кожен місяць ми збираємо зворотній зв'язок від наших клієнтів по самому продукту, і покращуємо його на основі Ваших побажань тим самим ми постійно самовдосконалюємось виходячі з реальних запитів клієнтів.
Тримаємо слово і дедлайни, якщо порушуємо,то обовʼязково обговорюємо і компенсуємо простій
Не напарюємо, а пропонуємо лише те, що купили би самі на вашомі місці
Ми не продаємо Вам наші послуги, ми продаємо Вам рішення Ваших болей
Керуємось принципом - репутація важливіша за гроші
Пропонуємо найефективніші рішення клієнтам, які відповідають Вашим цілям і можливостям
Наш пріоритет - довгострокове співробітництво з клієнтом, а не ситуативна вигода
Конфіденційність. Наша команда підписує договір NDA, та проходить поліграф, тому інформація про Ваш бізнес буде захищена.
Окрім цього, Ви отримаєте у подарунок
Готові чек-листи щоденного контролю Ваших менеджерів
Методичку по самостійному створенні скриптів
А зараз уявімо собі ситуацію, коли Ваш бізнес стикається з несподіваними спадами у продажах і Ви не можете визначити їх причину
Чому ми?
- 01
З самого початку компанія IT Contrast органічно виросла з компанії @Romashka_ua_ це означає, що продукт, який утворився- це втілення реально працюючих інструментів, якими компанії @Romashka_ua_ користується щодня Ми не будемо продавати Вам воду, ми будемо пропонувати Вам тільки те, чим користуємось самі.
- 02
Наш успіх будується на рекомендаціях. Ми вкладаємо усі зусилля, щоб кожна компанія, яка стає нашим клієнтом, залишалася задоволеною якістю нашої роботи та отримувала максимально користь від нас. Тільки така робота дозволяє нам сподіватися на вашу рекомендацію.
- 03
Щомісяця наші консультанти будуть проводити аудит Вашого бізнесу і пропонувати Вам дії, як збільшити дохід і зменшити витрати.
- 04
Ми проводимо навчальну роботу з Вашим персоналом, яка буде гарантувати, що Ваші співробітники знатимуть, як користуватись нашими рішеннями, а не просто дамо Вам систему і скажемо разбирайтесь самі. Також окремо ми навчаємо власників, як оцінювати результати роботи команди по новим рішенням і як користуватись звітами які ми Вам зробимо.
- 05
IT Contrast - це Ваш IT відділ в режимі online, ми завжди будемо поряд та вирішимо будь які питання, які пов’язані з роботою техніки, СRM, ERP, розробкою чи доопрацювання сайту чи бізнес процесів і це буде вигідніше та ефективніше) ніж мати штатного співробітника)
- 06
Ми завжди слідкуємо за всіми інноваціями та новинками, які з'являються на ринку, і пропонуємо Вам бути першими, хто їх впроваджує.
- 07
Ми не просто автоматизуємо Ваш бізнес, ми розробляємо комплексні індивідуальні рішення, включаючи менеджмент, фінансові звіти, закупівлі, системи мотивації на основі KPI, бухгалтерію та продажі. Все це доступно в одному місці, щоб Ви могли вирішувати всі питання, необхідні для масштабування.
- 08
Наша Екосистема рішень - це не просто набір окремих ізольованих систем, таких як CRM, облік товарів або процесів у компанії. Ми пропонуємо Вам інтегровану бізнес-екосистему, що дозволяє здійснювати управління Вашим бізнесом на вищому рівні, моніторити всі показники в одному центрі управління.
- 09
Ключовий фактор в галузі ІТ, де відбувається поєднання компетенції та вміння інтегрувати різні рішення- компетентні інтегратори. Як відомо, будь-який процес може стати складним і часозатратним, але наші інтегратори мають понад 3 роки досвіду роботи у справжньому бізнесі, де вони здобули навички оптимізації процесів. Тож їх метою є перетворити складне в просте, важке в легке та повільне в швидке. Ви зможете відчути це ще з першого спілкування з ними.
- 10
Щомісяця ми отримуємо відгуки від наших клієнтів щодо нашого продукту і вдосконалюємо його, враховуючи ваші побажання. Таким чином, ми постійно покращуємо нашу роботу, виходячи із реальних потреб і запитів наших клієнтів.
- 11
Кожного місяця наші консультанти надають безкоштовну послугу аудиту Вашого бізнесу та розробляють індивідуальні рекомендації, спрямовані збільшення чистого прибутку
- 12
Нам важливий розвиток Вашої компанії, оскільки разом з Вашим зростанням, інтенсивність завдань для нашої групи компаній також зростає. Тому ми готові разом з Вами рости і розвиватися

Ми працюємо з абсолютно різними бізнесами - починаючи від дропшиперів, закінчуючи компаніями, які продають послуги. Також абсолютно не важливо - ведете ви продажі в блокнотах чи працюєте з 1С.
Скільки коштує?
Базовий пакет послуг від 299$ на місяць - дасть Вам необхідний мінімум для вирішення Ваших проблем. Окрім нього виходячи з Ваших потреб та можливостей, враховуючи наш досвід ми запропонуємо 2-3 варіанта пакета послуг, які гарантовано принесуть найбільше користі за оптимальні кошти.
Базовий пакет послуг гарантовано включає в себе:
- Аудит - розбір Вашої ситуації нашими досвідченими експертами для кращого виявлення проблем та больових точок.
- Розробка плану та пріорітезація дій по вирішенню Ваших болей виходячи з цілей, наявних ресурсів та нашої експертизи. План на завжди залишається з вами і у Вас буде вибір впроваджувати його самостійно, або разом з нами
- Виконання внутрішніх завдань бізнесу - ми завжди готові допомогти Вам у всіх внутрішніх задачах, які виникають та потребують експертної думки.
- Навчання персоналу, як користуватись системою і навчання та власника, як оцінювати роботу команди
- Підтримка, вирішення проблем і та невідкладних ситуацій
- Місячний звіт за результатами виконаної роботи та постановка планів на наступний місяць.
- Звірка з Вашими цілями, та актуалізація поточної ситуації
- Надання чек-листів у подарунок та інші приємні бонуси
- Пройти шлях клієнта та сформувати поради
Не забувайте, що бізнес - це складна екосистема, де кожен елемент повинен працювати як частина єдиного організму.
Якщо один орган не функціонує, це може вплинути на загальну працездатність всього організму. Тому ваша головна мета - забезпечити, щоб кожен елемент Вашого бізнесу був максимально ефективним та функціональним, оцінивши їх, як мінімум на 8 з 10.
Ця система допоможе Вашому бізнесу витримувати стресові ситуації та запобігти можливим несправностям. Ретельно розгляньте всі важливі ланки Вашої екосистеми та акцентуйте увагу на тих, які потребують поліпшення.
Тільки спільними зусиллями ми зможемо зробити Ваш бізнес міцним та стійким до викликів та стресу. Працюйте над блоками покращення та досягайте нових вершин!
Зворотній зв’язок
Якщо Ви бажаєте вирішити проблеми у своєму бізнесі та отримати екосистему, що дозволить управляти вашим бізнесом за допомогою цифрових показників, залиште свій номер телефону та ім'я, і ми зв'яжемося з вами.
Телефон
+38 (063) 558 43 88Ми з вами зв’яжемося найближчим часом
Для замовлення безкоштовного аудиту компанії заповніть наступні поля:
Все чудово!