IT Contrast
IT Contrast

Інвентаризація

Хто ми?

Ми консалтингова компанія

Яка готує бізнес до масштабування через вирішення болей у сферах, управління товарними залишками, фінансів, бухгалтерії, маркетингу, менеджменту, IT,продажах, складському управлінні та аналітиці.

Інвентаризація

Яка ціль нашої роботи в рамках управління товарними залишками

Проаналізувавши Ваші залишки сформуємо перелік пропозицій, які допоможуть підвищити ліквідність Вашого складу, щоб менша кількість заморожених коштів в товарних залишках, приносила Вам більше чистого прибутку.

Як ми досягаємо цілі?

Уявіть, що ваш бізнес - це пацієнт, який прийшов до лікаря на прийом. Наша задача задача зрозуміти реальну причину вашої проблеми та запропонувати Вам рішення, яке вирішить її ще на стадії зародження.

Наша пропозиція будується за наступним алгоритмом - ми ставимо собі питання, яке б рішення прийняли ми, будучи на вашому місці (розуміючи вашу ситуацію та пропускаючи її через наш досвід).

Хто наші клієнти?

Власники малого та середнього бізнесу, які прийняли рішення масштабувати свій бізнес, робити його ефективним, хочуть мати можливість бачити чіткі та перевірені цифри
quotesblockquote

Вступна частина:

Закупівля товарів є найбільшою витратною статтею у сфері товарного бізнесу. Погляньте на свій склад, скільки там заморожених коштів в товарі, які від сезону до сезону не продається, а тільки займає місце товару, який може принести Вам дохід.  Необережність у цьому процесі може призвести до серйозних фінансових проблем. Попри це, деякі власники бізнесу вкладають недостатньо часу та уваги у належне налаштування всіх аспектів цього важливого відділу. Нижче наведені приклади того, до чого це може призвести.

01

Складнощі, з якими Ви можете стикатись, як власник бізнесу без належного налаштування управління товарними залишками:

Проблема

Ви не можете вчасно підготуватись до сезону і на дату презентації мати повний асортимент товару, який присутній в повному обсязі на Вашому сайті та офлайн магазинах?

Рішення

Розробка стратегії асортименту, яка включає календар планування виходу колекції, де враховані всі дати, починаючи від замовлення тканини (або інших складників виробу) дат фотосесій і підготовки креативів, закінчуючи точними датами назначення знижок на ті позиції,  які не зайшли, щоб до кінця сезону розпродати їх в ноль і не заморозити кошти.

Проблема

Відсутність розуміння вартості підготовки до сезону. Ви розумієте що пора готуватись до сезону, але не розумієте чи вистачить у Вас коштів на цю підготовку чи ні. Відсутність розуміння потрібної кількості товару на складі, щоб виконати поставлений план продажу.

Рішення

Виходячи з плану продажів, прогнозу грошових залишків та календаря планування виходу асортименту розрахувати необхідну кількість товару на складі на момент виходу колекції, та виходячи з неї та етапів виробництва розрахувати необхідну суму коштів, які буде необхідно витрати на виробництво чи закупівлю даного асортименту

Проблема

Залазите в касові розриви в несезонні місяці, і через це не можете нормально підготуватись до нового сезону?

Рішення

Стратегія асортименту, яка врахує сезонні спади та знижки, які їх будуть нівелювати та розширення асортименту новими товарними категоріями, які допоможуть перекрити попит в несезонні місяці

Проблема

Відсутність розуміння, які товари приносять найбільший прибуток, оборот та кількість продажів

Через відсутність аналізу асортименту багато власників вчасно не замовляють топовий товар, відсутність якого призводить до втрати чистого прибутку та клієнтів.

Рішення

Впровадження дашбордів АВС аналітики та розбивка товарів за категоріями ABC, де А категорія буде разбита на три підгрупи

- А - товар по кількості отримання валових коштів (такі товари необхідні для збільшення середнього чеку і загального доходу. - А- категорія товару, які приносять найбільший маржинальний прибуток. Чітке розуміння, що це за товари, дозволить Вам зрозуміти на яких товарах Ви заробляєте більше. - А-категорія, це товари які приносять кількість продажів. Це можуть бути недорогі товари, їх навіть можна продавати без прибутку, їхня ціль, познайомити клієнта з Вашим брендом і зробити це якомога більшу кількість разів

Проблема

Відсутність розуміння, що робити з великими залишками товару, які залишились в кінці сезону нерозпродані через неефективне керування асортиментом

І замість того щоб реінвестувати ці кошти в товар для нового сезону чи вийняти на дивіденди він залишається у Вас на наступний рік, і за цей рік він ще більше втрачає свою актуальність

Рішення

Розробка стратегія асортименту, яка чітко дасть критерії по яким треба оцінити Ваш товар, дати в які це треба зробити і пропозиції, які знижки впровадити і коли, щоб ми вчасно змогли розпродати весь куплений товар

Проблема

Нерозуміння, як працювати з акціями та знижковими пропозиціями для власної вигоди

Рішення

Таблиця аналізу акцій, яка буде записувати результати кожної проведеної Вами акції, і на її основі Ви можете легко підібрати необхідні акції під Ваші цілі, так як у Вас буде можливість оцінити, які Ваші акції до яких результатів привели в минулому

Проблема

Втрата клієнтів, через  непоінформованість менеджера щодо можливість передзамовлення товару, якого в моменті немає

Рішення

Організувати процес передзамовлення клієнтом продукції, якої ще немає на складі, але вона буде в наявності пізніше

Проблема

Відсутність інструменту, який радить коли варто замовити товари, які закінчуються

Якщо у Вашому асортименті є 50 або навіть 100 позицій, і кожна з них має свою власну динаміку продажу та залишків на складі, то питання виникає саме собою: як можна вчасно відслідковувати цю інформацію і робити замовлення. Це особливо ускладнюється тим, що постачальники також працюють за певним графіком і важко враховувати всі ці фактори вручну. Чи стаються у Вас ситуації, коли у Вас чогось не вистачає або навпаки приїхала велика партія товару, який вже не є актуальним? Якщо так, то скоріш за все причина в тому, що Ви приймаєте рішення по дозамолвенню асортименту більше інтуїтивно, чим на основі чітких даних, які дозволяють без додаткових розрахунків і гіпотез прийняти вірне рішення.

Рішення

Створення інтерактивного дашборда, який відображатиме реальний  стан товарних запасів з урахуванням швидкості продажу кожного товару, швидкості поставки на склад товарів від постачальника і залишки на складі. Даний дашборд буде формувати аналіз товарів і групувати іх певним чином по кольорам:

- Червона зона. Товари, які варто було замовити вчора, їх швидкість продажу більша ніж залишки на складі, тому скоріш за все нова партія не встигне доїхати до того моменту, як запаси закінчаться - Жовта зона: Товари, які наближаються до критичного рівня. Дашборд відображає ці товари, наголошуючи на необхідності негайного замовлення для запобігання вичерпанню запасів. - Зелена зона: Товари у цій зоні мають достатні запаси, яких вистачає на даний момент. Їх відображення на дашборді підтверджує, що немає потреби в терміновому замовленні. - Фіолетова зона: Товари, які перебувають у цій зоні, показують слабий обіг та низький попит. Для ефективного управління асортиментом, дашборд вказуватиме на необхідність розгляду можливості виведення цих товарів з асортименту або впровадження знижок для стимулювання продажу. Такий аналіз допоможе визначити оптимальну стратегію управління асортиментом, забезпечити збалансований розподіл ресурсів, підвищити ефективність та уникнути накопичення неліквідних товарів.

Проблема

Часто виникають неточності в розрахунках собівартості товарів через зміни вартості продукції від постачальників або при виробництві на замовлення

В результаті може статись, що такі зміни пропускаються повз увагу власника компанії, і фінансист може неправильно обчислити собівартість товару або не внести необхідні корекції в систему, що може призвести до некоректних фінансових звітів.

Рішення

Впровадження автоматичної системи розрахунку собівартості товарів

Ця система автоматично відслідковуватиме зміни вартості постачання і компонентів, а також робитиме точний розрахунок собівартості для кожної партії товару. У разі, якщо вартість постачання або компонентів відрізняється від попереднього значення, ця інформація буде виділена червоним кольором і відправлена на перевірку власнику або відповідальній особі. Це дозволить уникнути помилок у розрахунку собівартості, покращити точність звітності та сприятиме ефективному управлінню фінансами компанії.

Проблема

Час від часу виникає ситуація, коли Ви замовляєте товар у постачальника але він просто забуває про Ваше замовлення

Це може призвести до незручностей, зокрема, в ситуації, коли Ви розраховували на отримання товару до певної дати але виявляється, що Ви отримаєте його лише в наступному місяці. Така недбалість зі сторони постачальника може призвести до того, що Ви залишитеся без необхідного товару на потрібний Вам період часу.

Рішення

Чітко опрацьований процесс від моменту отримання замовлення до моменту отримання готової продукції на склад і розрахунком з постачльником

Дати поставки, суми поставок, розрахунок собівартості, відслідковування відповідності повного отримання замовленню навіть, якщо Ви його отримаєте партіями, розрахунки з постачальниками, система адміністрування відкладеного платежу. Та Автоматизована система, яка буде автоматично нагадувати Вашому закупнику про своєчасне отримання товару від постачальника. Незалежно від кількості постачальників і замовлень, система створить процес нагадування, що сприятиме зв'язку з постачальниками за два тижні, тиждень і три дні до відправлення товару, забезпечуючи вчасну поставку товару.

Проблема

 У деяких бізнесів виникає проблема з (неточним)  точним обліком товару на власних складах

Особливо це актуально для ситуацій, коли мова йде про виробництво, що здійснюється на чужих підприємствах. Часто облік готової продукції або матеріалів, які знаходяться в цехах сторонніх виробників, не ведеться належним чином. Це може призводити до великих труднощів та невідповідностей в обліку.

Рішення

Ми впровадимо ефективний процес розкрійки товару в нуль

Розглянемо на прикладі з одягом, коли ми придбали 2 рулона тканини по 100 метрів і виготовили 100 суконь по 2 метри кожен, ми усвідомлюємо, що в реальності рулон може мати недоліки на рівні приблизно 5% або може виникнути брак. Тому, отримуючи 90 суконь замість передбачених 100, ми відразу списуємо 20 метрів матеріалу зі складу. Цей підхід дозволяє уникнути невідповідностей у обліку та спрощує переоблік товару. Такий підхід до розкрійки товару допомагає забезпечити точність в обліку та усунути необхідності враховувати недоліки при подальших перерахунках і переобліку. Таким чином, ми забезпечуємо більш прозорий та контрольований процес обліку товару, що сприяє ефективній роботі з постачальниками та забезпеченню точності у звітності.

Проблема

 Недостатня ясність щодо заборгованості між партнерами у системі дропшиппінгу або відстрочки платежу

У контексті дропшиппінгу або відстрочки платежів, виникає питання, чи заборгованість належить Вам перед партнером за товар, чи ж Ви очікуєте платіж від партнера. Ця ситуація може виникнути, як у випадку продажу чужого товару, так і при пропозиції свого товару для продажу. Відсутність уніфікованої системи обліку між контрагентами може спричиняти затримки в оплаті або навіть призвести до незрозумілості стосовно того, хто заборгований кому за які конкретні продажі.

Рішення

Створення окремої системи звітності сприятиме вирішенню проблеми недорозумінь і затримок у виплатах між партнерами у системі дропшіппінгу або відстрочки платежів

Ця система повинна бути чіткою і доступною для всіх сторін, де буде відображена заборгованість кожного учасника перед іншими. Такий підхід сприятиме зменшенню плутанини та недорозумінь, спричинених невизначеністю стосовно фінансових зобов'язань, і покращить загальну ефективність співпраці між партнерами.

Обіцянки бренду

  • image

    Кожен місяць ми збираємо зворотній зв'язок від наших клієнтів по самому продукту, і покращуємо його на основі Ваших побажань тим самим ми постійно самовдосконалюємось виходячі з реальних запитів клієнтів.

  • image

    Тримаємо слово і дедлайни, якщо порушуємо,то обовʼязково обговорюємо і компенсуємо простій

  • image

    Не напарюємо, а пропонуємо лише те, що купили би самі на вашомі місці

  • image

    Ми не продаємо Вам наші послуги, ми продаємо Вам рішення Ваших болей

  • image

    Керуємось принципом - репутація важливіша за гроші

  • image

    Пропонуємо найефективніші рішення клієнтам, які відповідають Вашим цілям і можливостям

  • image

    Наш пріоритет -  довгострокове співробітництво з клієнтом, а не ситуативна вигода

  • image

    Конфіденційність. Наша команда підписує договір NDA, та проходить поліграф, тому інформація про Ваш бізнес буде захищена.

Окрім цього, Ви отримаєте у подарунок

  • image

    Чек-листи регулярного менеджменту

  • image

    Таблицю функціональної відповідальності з прикладом заповнення

Підсумок
Ви бачите, що ситуацій з можливими проблемами у бізнесі може бути немало, важливо зазначити, що навіть найдрібніша помилка може вплинути на величезний ризик і втрати. Наведені приклади показують, як недбале ставлення до замовлень або недостатня увага до змін у вартості чи інших факторах може вплинути на прибутковість та асортимент бізнесу. Тому важливо ретельно прораховувати та вдосконалювати процеси закупок, спираючись на автоматизовані системи та аналітичні інструменти, які допоможуть уникнути потенційних помилок та зберегти фінансову стабільність, а також забезпечити наявність топових товарів у асортименті.

Чому ми?

  • 01
    image

    З самого початку компанія FinContrast органічно виросла з компанії @Romashka_ua_ це означає, що продукт який утворився - це втілення реально працюючих інструментів, які компанія @Romashka_ua_ використовує щодня. Ми не будемо продавати Вам воду, ми будемо пропонувати Вам тільки те, чим користуємось самі

  • 02
    image

    Ми не лише налаштовуємо процеси управління товарними залишками, ми робимо комплексний індивідуальний підхід під кожен бізнес, який включає: менеджмент, фін звіти, закупку, система мотивації на основі КПІ, бухгалтерія, та продажі. В одному місці Ви можете закрити всі питання які треба(необхідні) бізнесу для масштабування

  • 03
    image

    Щомісяція наші консультанти будуть проходити шлях Вашого клієнта в онлайн каналах, та шукати можливості, як покращити його та збільшити вашу конверсію

  • 04
    image

    Наш успіх будується на рекомендаціях, тому ми вкладаємо усі зусилля, щоб кожна компанія, яка стає нашим клієнтом, залишилася задоволеною якістю нашої роботи та отримувала максимально користь від нас. Тільки така робота дозволяє нам сподіватися на вашу рекомендацію

  • 05
    image

    FinContrast - це Ваш дистанційний відділ закупівлі, який завжди буде поруч та зможе дати пораду на основі цифр і прорахунків

  • 06
    image

    Нам важливий розвиток Вашої компанії, оскільки разом з Вашим зростанням, інтенсивність завдань для нашої групи компаній також зростає. Ми готові разом з Вами рости і розвиватися

  • 07
    image

    Щомісяця ми робимо опитування наших клієнтів щодо нашого продукту і вдосконалюємо його, враховуючи Ваші побажання. Таким чином, ми постійно покращуємо нашу роботу, виходячи із реальних потреб і запитів наших клієнтів.

  • 08
    image

    Ми не лише формуємо Вам чіткий шлях розвитку Вашої справи, як це роблять навчальні програми - ми беремо на себе відповідальність за реалізацію тих елементів системи, які Ви нам довіряєте.

  • 09
    image

    Щомісяці наші консультанти будуть проводити аудит Вашого бізнесу і пропонуватимуть Вам дії, які мають збільшити чистий прибуток вашого бізнесу

  • 10
    image

    Ми завжди слідкуємо за всіми інноваціями та новинками, які з'являються на ринку і пропонуємо Вам бути першими, хто їх впроваджує.

quotes

Ми працюємо з абсолютно різними бізнесами - починаючи від дропшиперів, закінчуючи компаніями, які продають послуги. Також абсолютно не важливо - ведете Ви продажі в блокнотах чи працюєте з 1С.

Скільки коштує?

Базовий пакет послуг від 299$ на місяць -  дасть Вам необхідний мінімум для вирішення Ваших проблем. Окрім нього виходячи з Ваших потреб та можливостей, враховуючи  наш досвід ми запропонуємо 2-3 варіанта пакета послуг, які гарантовано принесуть найбільше користі за оптимальні кошти. 

Базовий пакет послуг гарантовано включає в себе:

  • Аудит - розбір Вашої ситуації нашими досвідченими експертами для кращого виявлення проблем та больових точок.
  • Розробка плану та пріорітезація дій по вирішенню Ваших болей виходячи з цілей, наявних ресурсів та нашої експертизи. План на завжди залишається з вами і у Вас буде вибір впроваджувати його самостійно, або разом з нами
  • Виконання внутрішніх завдань бізнесу - ми завжди готові допомогти Вам у всіх внутрішніх задачах, які виникають та потребують експертної думки.
  • Навчання персоналу, як користуватись системою і навчання та власника, як оцінювати роботу команди
  • Підтримка, вирішення проблем і та невідкладних ситуацій
  • Місячний звіт за результатами виконаної роботи та постановка планів на наступний місяць.
  • Звірка з Вашими цілями, та актуалізація поточної ситуації
  • Надання чек-листів у подарунок та інші приємні бонуси
  • Пройти шлях клієнта та сформувати поради
Загальна структура компанії

Не забувайте, що бізнес - це складна екосистема, де кожен елемент повинен працювати як частина єдиного організму.

Якщо один орган не функціонує, це може вплинути на загальну працездатність всього організму. Тому ваша головна мета - забезпечити, щоб кожен елемент Вашого бізнесу був максимально ефективним та функціональним, оцінивши їх, як мінімум на 8 з 10.


Ця система допоможе Вашому бізнесу витримувати стресові ситуації та запобігти можливим несправностям. Ретельно розгляньте всі важливі ланки Вашої екосистеми та акцентуйте увагу на тих, які потребують поліпшення.


Тільки спільними зусиллями ми зможемо зробити Ваш бізнес міцним та стійким до викликів та стресу. Працюйте над блоками покращення та досягайте нових вершин!

Зворотній зв’язок

Якщо Ви бажаєте вирішити проблеми у своєму бізнесі та отримати екосистему, що дозволить управляти вашим бізнесом за допомогою цифрових показників, залиште свій номер телефону та ім'я, і ми зв'яжемося з вами.

Ми з вами зв’яжемося найближчим часом

Для замовлення безкоштовного аудиту компанії заповніть наступні поля:

Все чудово!

Ваша заявка відправлена, найближчим часом наш менеджер зв’яжеться з вами!