IT Contrast
IT Contrast

Бухгалтерія та юридична безпека

Хто ми?

Ми консалтингова компанія

Яка готує бізнес до масштабування через вирішення болей у сферах, управління товарними залишками, фінансів, бухгалтерії, маркетингу, менеджменту, IT,продажах, складському управлінні та аналітиці.

Бухгалтерія та юридична безпека

Яка ціль  нашої роботи в рамках ведення бухгалтерії?

Побудувати вірну правову систему підприємства, яка за оптимальні кошти забезпечить власнику спокійний сон, бо він буде знати, що виконує всі необхідні положення закону України, і що до нього може прийти будь-яка перевірка, і з усіма його документами, сумами оплат податків і оформленими співробітниками все буде як треба.

Як ми досягаємо цілі?

Уявіть, що ваш бізнес - це пацієнт, який прийшов до лікаря на прийом. Наша задача задача зрозуміти реальну причину вашої проблеми та запропонувати Вам рішення, яке вирішить її ще на стадії зародження.

Наша пропозиція будується за наступним алгоритмом - ми ставимо собі питання, яке б рішення прийняли ми, будучи на вашому місці (розуміючи вашу ситуацію та пропускаючи її через наш досвід).

Хто наші клієнти?

Власники малого та середнього бізнесу, які прийняли рішення масштабувати свій бізнес, робити його ефективним, хочуть мати можливість бачити чіткі та перевірені цифри

Перелік питань які для вас можуть вирішити наші єксперти:

  • Підбір оптимальної системи оподаткування
  • Аудит всіх договорів на предмет того, що Вас не обмануть в перспективі
  • Розробка первинноі документаціі на товар
  • Впровадження РРО системи та налагодження роботи з чеками
  • Налагодження законного прийому платежів від клієнтів
  • Офіційне працевлаштування та звільнення з роботи персоналу
  • Нарахування офіційної заробітної плати
  • Нарахування офіційних відпускних
  • Ведення табеля робочого часу
  • Ведення книги обліку та доходів
  • Подання податкової звітності
  • Ведення книги обліку та доходів
  • Відкриття та закриття ФОП
  • Відкриття та закриття інших форм ведення підприємництва (тов, ат, го, бф)
  • Работа з НДС
  • Робота з нерезидентами
  • Допомога бізнесу під час перевірок фіскальними органами
  • Складання інструкцій при перевірках
  • Підготовка до перевірки пожежної безпеки
  • Підготовка до перевірки комісії по труду
  • Підготовка до перевірки роботи з касовими апаратами
quotesblockquote

Вступна частина:

Неправильна робота бухгалтерії та відсутність контролю в юридичних питаннях може призвести до численних проблем у компанії. Це включає порушення законодавства та податкових вимог, втрата часу та коштів на погано вичитаних договорів оренди чи інших офіційно закріплених документах та домовленостях, переліміти по фоп, втрату репутації, погіршення кредитноії історії. Величезних штрафів комісії по труду чи інших перевірок. Все це може суттєво погіршити фінансовий стан та ефективність компанії, тому правильна бухгалтерія та контроль юридичних питань є критично важливою для забезпечення стабільності бізнесу та спокою власника.

Складнощі, з якими ви можете стикатись, як власник бізнесу за відсутності грамотного бухгалтера:

01

Побудова правової системи

Проблема

Ви не розумієте яким чином вам налаштувати роботу Вашого бізнесу офіційно, щоб Вам це не принесло великих витрат та затрат Вашого часу?

Рішення

Ми побудуємо для Вас правильну правову систему компанії, а також підберемо оптимальну систему оподаткування.

Ми пояснимо Вам всі нюанси праці, як уникнути труднощів в майбутньому, а також протягом співпраці залюбки допоможемо вирішити будь-які питання.

Проблема

Хаотичний прийом оплат від клієнтів на власні картки, готівкою, карти ФОП.

Рішення

Наші експерти підготують варіанти прийняття коштів офіційно, та вирішать всі питання із видачею чеків.

Ми допоможемо Вам налаштувати відповідні сервіси та розповімо про власний досвід, який здобули за роки роботи.

Проблема

Не хочете витрачати купу часу на відкриття ФОП, ТОВ чи інших форм підприємств.

Рішення

Провівши аналіз Вашої компанії та роботи ми запропонуємо варіанти оформлення Вашого підприємства, виходячи з вимог законодавства.

Наші експерти мають досвід у веденні всіх форм підприємтва, допоможемо зібрати всю документацію та запустити процес, а також будемо вести всю звітність та облік. Вам не доведеться влазити у всі процеси, достатньо буде просто отримувати інформацію від експерта.

Проблема

Не знаєте як впровадити РРО, і забезпечити роботу з наложками та передплатами за них.

Рішення

Ми поділимось власним досвідом та налаштуємо ці процеси, впровадимо для Вас РРО та роботу з чеками.

Розповімо про звітність, перевірки та в процесі співпраці вирішимо всі питання та проблеми, які виникатимуть.

Проблема

Чи впенені що коли до Вас прийде комісія по труду чи пожежна безпека, у Вас буде всі необхідні документи на руках, такі, як табеля робочого часу, план евакуації і тд, та Ваші працівники в ході розмови з комісарами вірно дадуть відповіді на питання офіційних відпусток, зарплат і тд, що Вам не прийдеться платити штрафи.

Рішення

Наша команда розповість Вам про всі питання та типи перевірок, допоможе зібрати всі пакети необхідних документів, під час перевірки допоможе пройти її правильно.

Вам не потрібно буде хвилюватися та всі процеси і робота в компанії будуть рухатися далі.

Проблема

Робота з готівкою на НП.

Рішення

Ми допоможемо вам оформити правильний договір із Новою поштою та Nova Pay, щоб правильно приймати кошти на розрахункові рахунки або ж ставити готівку та приймати як ФОП.

Також розповімо про всі нюанси роботи, фіксувати прибуток, щоб у Вас не було питань від податкової.

Проблема

Робота “в чорну”

В разі виявлення факту роботи компанії без оформленого підприємства, Ви можете бути притягнуті до адміністративної відповідальності згідно з Кодексом України про адміністративні правопорушення. Це може призвести до накладення штрафу на компанію або осіб, що контролюють її діяльність.

Рішення

Здійснимо легалізацію діяльності, зареєструємо підприємство та допоможемо отримати необхідні дозволи, дотримуючись податкових та законодавчих вимог.

Консультація наших фахівцями допоможе укласти договори з партнерами та клієнтами відповідно до законодавства.

02

Операційна робота

Обіцянки бренду

  • image

    Кожен місяць ми збираємо зворотній зв'язок від наших клієнтів по самому продукту, і покращуємо його на основі Ваших побажань тим самим ми постійно самовдосконалюємось виходячі з реальних запитів клієнтів.

  • image

    Тримаємо слово і дедлайни, якщо порушуємо,то обовʼязково обговорюємо і компенсуємо простій

  • image

    Не напарюємо, а пропонуємо лише те, що купили би самі на вашомі місці

  • image

    Ми не продаємо Вам наші послуги, ми продаємо Вам рішення Ваших болей

  • image

    Керуємось принципом - репутація важливіша за гроші

  • image

    Пропонуємо найефективніші рішення клієнтам, які відповідають Вашим цілям і можливостям

  • image

    Наш пріоритет -  довгострокове співробітництво з клієнтом, а не ситуативна вигода

  • image

    Конфіденційність. Наша команда підписує договір NDA, та проходить поліграф, тому інформація про Ваш бізнес буде захищена.

Окрім цього, Ви отримаєте у подарунок

  • image

    Готові чек-листи щоденного контролю Ваших менеджерів

  • image

    Методичку по самостійному створенні скриптів

Підсумок

В сучасних умовах компанія не може існувати без держави, як і держава без компаній, тому необхідно правильно вести бухгалтерію, контролювати ліміти та виплачувати офіційну зарплату працівникам.

Правильна робота бухгалтерії в бізнесі є важливою, оскільки вона забезпечує дотримання законодавства, контроль над фінансами компанії, визначення рентабельних товарів та послуг, генерацію необхідних фінансових звітів, моніторинг фінансових ризиків та сприяє збереженню фінансової стабільності та успішності бізнесу. З допомогою  FinContrast - працювати “в білу” буде в задоволення.

Чому ми?

  • 01
    image

    З самого початку компанія FinContrast органічно виросла з компанії @Romashka_ua_ це означає, що продукт який утворився- це втілення реально працюючих інструментів якими компанії @Romashka_ua_ користується кожен день. Ми не будемо продавати Вам воду, ми будемо пропонувати Вам тільки те, чим користуємось самі

  • 02
    image

    Кожен місяць ми отримуємо зворотній зв'язок від наших клієнтів по нашому продукту, і покращуємо його на основі ваших побажань тим самим ми постійно самовдосконалюємось виходячі з реальних запитів клієнтів

  • 03
    image

    Кожен місяць наші консультанти будуть проводити аудит Вашого бізнесу і пропонувати Вам дії, як більше заробити чи зменшити витрати

  • 04
    image

    Ми проводимо навчальну роботу з Вашим персоналом, яка буде гарантувати, що Ваші співробітники знатимуть,  як користуватись нашими рішеннями, а не просто дамо Вам систему і скажемо разбирайтесь самі. Також окремо ми навчаємо власників, як оцінювати результати роботи команди по новим рішенням і як користуватись звітами які ми Вам зробимо.

  • 05
    image

    FinContrast - це Ваш фінансовий відділ у віддаленому режимі. Ми завжди будемо поряд та вирішимо будь-які нештатні ситуації, починаючи від блокування рахунків, закінчуючи пожежною перевіркою на Вашому об'єкті

  • 06
    image

    Ми за Вас відслідковуємо всі нововведення, які з'являються на ринку, і пропонуємо вам першими їх впроваджувати

  • 07
    image

    Наша Екосистема рішень - це не просто набір окремих ізольованих систем, таких як CRM, облік товарів або процесів у компанії. Ми пропонуємо Вам інтегровану бізнес-екосистему, що дозволяє здійснювати управління Вашим бізнесом на вищому рівні, моніторити всі показники в одному центрі управління.

  • 08
    image

    Ми не робимо тільки базові фін звіти ми робимо комплексний індивідуальний підхід під кожен бізнес, який включає: менеджмент, фін звіти, закупку, система мотивації на основі КПІ, бухгалтерія, та продажі. В одному місці Ви можете закрити всі питання, які треба бізнесу для масштабування

  • 09
    image

    Після того, як ми зберемо всі звіти до купи ми проведемо Вам фінансовий аналіз, який покаже сильні і слабкі місця Вашого бізнесу 

quotes

Ми працюємо з абсолютно різними бізнесами - починаючи від дропшиперів, закінчуючи компаніями, які продають послуги. Також абсолютно не важливо - ведете ви продажі в блокнотах чи працюєте з 1С.

Скільки коштує?

Базовий пакет послуг від 299$ на місяць -  дасть Вам необхідний мінімум для вирішення Ваших проблем. Окрім нього виходячи з Ваших потреб та можливостей, враховуючи  наш досвід ми запропонуємо 2-3 варіанта пакета послуг, які гарантовано принесуть найбільше користі за оптимальні кошти. 

Базовий пакет послуг гарантовано включає в себе:

  • Аудит - розбір Вашої ситуації нашими досвідченими експертами для кращого виявлення проблем та больових точок.
  • Розробка плану та пріорітезація дій по вирішенню Ваших болей виходячи з цілей, наявних ресурсів та нашої експертизи. План на завжди залишається з вами і у Вас буде вибір впроваджувати його самостійно, або разом з нами
  • Виконання внутрішніх завдань бізнесу - ми завжди готові допомогти Вам у всіх внутрішніх задачах, які виникають та потребують експертної думки.
  • Навчання персоналу, як користуватись системою і навчання та власника, як оцінювати роботу команди
  • Підтримка, вирішення проблем і та невідкладних ситуацій
  • Місячний звіт за результатами виконаної роботи та постановка планів на наступний місяць.
  • Звірка з Вашими цілями, та актуалізація поточної ситуації
  • Надання чек-листів у подарунок та інші приємні бонуси
  • Пройти шлях клієнта та сформувати поради
Загальна структура компанії

Не забувайте, що бізнес - це складна екосистема, де кожен елемент повинен працювати як частина єдиного організму.

Якщо один орган не функціонує, це може вплинути на загальну працездатність всього організму. Тому ваша головна мета - забезпечити, щоб кожен елемент Вашого бізнесу був максимально ефективним та функціональним, оцінивши їх, як мінімум на 8 з 10.


Ця система допоможе Вашому бізнесу витримувати стресові ситуації та запобігти можливим несправностям. Ретельно розгляньте всі важливі ланки Вашої екосистеми та акцентуйте увагу на тих, які потребують поліпшення.


Тільки спільними зусиллями ми зможемо зробити Ваш бізнес міцним та стійким до викликів та стресу. Працюйте над блоками покращення та досягайте нових вершин!

Зворотній зв’язок

Якщо Ви бажаєте вирішити проблеми у своєму бізнесі та отримати екосистему, що дозволить управляти вашим бізнесом за допомогою цифрових показників, залиште свій номер телефону та ім'я, і ми зв'яжемося з вами.

Ми з вами зв’яжемося найближчим часом

Для замовлення безкоштовного аудиту компанії заповніть наступні поля:

Все чудово!

Ваша заявка відправлена, найближчим часом наш менеджер зв’яжеться з вами!