Складський процес
Хто ми?
Ми консалтингова компанія
Яка готує бізнес до масштабування через вирішення болей у сферах, управління товарними залишками, фінансів, бухгалтерії, маркетингу, менеджменту, IT,продажах, складському управлінні та аналітиці.
Яка ціль нашої роботи в рамках складського процесу?
Як ми досягаємо цілі?
Наша пропозиція будується за наступним алгоритмом - ми ставимо собі питання, яке б рішення прийняли ми, будучи на вашому місці (розуміючи вашу ситуацію та пропускаючи її через наш досвід).
Хто наші клієнти?


Вступна частина:
Товар на складі це основний актив товарного бізнесу, і зазвичай в балансі компанії він займає більше половини всієї вартості компанії, відповідно відсутність правильного зберігання товару, його переобліку, або руху товару між складами може породити той факт, що товарні залишки ніколи нормально не сходяться, співробітники склада це розуміють і можуть починати красти товар і Ви на це ніяк не зможете вплинути. Склад буде завжди тягнути у Вас купу енергії, на переживання стосовно цього факту, тому вирішення цих проблем на корню дасть власнику, крім гарантії того, що його товар не вкрадуть ще й душевний спокій за свій товар, і що співробітники відносяться до нього відповідно, бо розуміють що несуть фінансову відповідальність.
Складності, з якими ви можете стикатись, як власник бізнесу в складському процесі:
Проблема
Не сходяться товарні залишки при переобліку. Це глобальна проблема, яка може виникнути з наступних причин:
- Персонал складу не розуміє процес переобліку. - Персонал складу невірно робить переміщення товару між складами. - Невірна синхронізація залишків сайту, instagram та системи, де у Вас адмініструються товарні залишки. - Невірно враховуються повернення товару від клієнта (повне повернення, часткове повернення або обмін товару). - Невірне адміністрування бракованої продукції, яку відправили назад постачальнику.
Рішення
Чітко пропрацьовані вище описані процеси з технічноі точки зору та персонал, якому надали інструкції по роботі з цими процесами і впевнились, що вони чітко виконують інструкціі
Проблема
Крадіжки товару.
Рішення
Привязати персонал складу чи магазину до фінансові відповідальності, але, це можливо зробити лише при умові, що вище описані проблеми вирішені, бо інакше у команди буде виправдання, що це не вони винні, що товар пропав, це система погано працює тому залишки не сходяться.
Проблема
Неможливість зрозуміти на якому етапі товару не стало, щоб зрозуміти хто останній мав контакт з цим товаром.
Рішення
Адміністрування товару на кожному етапі, з відповідальними особами за кожний етап, починаючи від замовлення товару у постачальника, закінчуючи, що клієнт отримав товар на пошті
Проблема
Клієнт отримав не той товар, розмір, колір, або посилка поїхала не на потрібне відділення або взагалі в інше місто. Ці проблеми можуть статися через людський фактор
Рішення
Мати можливість чітко виявити людину, яка допустила помилку, і привязати ціну вирішення проблеми до її зарплати, щоб в наступний раз цей співробітник був уважніший
Проблема
Невідправлені посилки день в день, або просто посилки по якійсь причині забули відправити
Рішення
Система, яка фіксує посилки, які були оплачені до 14:00 і підсвічує в дашборді всі посилки, які в цей день не поїхали, це дасть змогу керівнику досягти того, щоб ніхто не забував передати посилку на пошту
Проблема
Відсутність розуміння реальной пропускної здатності по кількості пакування, прийомки товару, перевірки на брак, як наслідок роздутий штат людей, які роблять повільно роботу.
Рішення
Чіткий підрахунок витрат часу на кожну операцію і постановка реального плана робіт по кожному співробітнику на день
Обіцянки бренду
Кожен місяць ми збираємо зворотній зв'язок від наших клієнтів по самому продукту, і покращуємо його на основі Ваших побажань тим самим ми постійно самовдосконалюємось виходячі з реальних запитів клієнтів.
Тримаємо слово і дедлайни, якщо порушуємо,то обовʼязково обговорюємо і компенсуємо простій
Не напарюємо, а пропонуємо лише те, що купили би самі на вашомі місці
Ми не продаємо Вам наші послуги, ми продаємо Вам рішення Ваших болей
Керуємось принципом - репутація важливіша за гроші
Пропонуємо найефективніші рішення клієнтам, які відповідають Вашим цілям і можливостям
Наш пріоритет - довгострокове співробітництво з клієнтом, а не ситуативна вигода
Конфіденційність. Наша команда підписує договір NDA, та проходить поліграф, тому інформація про Ваш бізнес буде захищена.
Окрім цього, Ви отримаєте у подарунок
Готові чек-листи щоденного контролю Ваших менеджерів
Методичку по самостійному створенні скриптів
Уявіть собі ситуацію, коли Ви приходите на Ваш склад, а у Вас там порядок
Чому ми?
- 01
З самого початку компанія FinContrast органічно виросла з компанії @Romashka_ua_ це означає, що продукт, який утворився - це втілення реально працюючих інструментів якими компанії @Romashka_ua_ користується кожен день. Ми не будемо продавати Вам воду, ми будемо пропонувати Вам тільки те, чим користуємось самі
- 02
Наш успіх будується на рекомендаціях, тому ми вкладаємо усі зусилля, щоб кожна компанія, яка стає нашим клієнтом, залишилася задоволеною якістю нашої роботи та отримувала максимально користь від нас. Тільки така робота дозволяє нам сподіватися на Вашу рекомендацію.
- 03
Щомісяці наші консультанти будуть проводити аудит Вашого бізнесу і пропонуватимуть Вам дії, які мають збільшити чистий прибуток Вашого бізнесу
- 04
Щомісяця ми робимо опитування наших клієнтів щодо нашого продукту і вдосконалюємо його, враховуючи Ваші побажання. Таким чином, ми постійно покращуємо нашу роботу, виходячи із реальних потреб і запитів наших клієнтів.
- 05
FinContrast - це Ваш дистанційний радник по складу, який завжди буде поруч та зможе дати пораду, як знайти неточності в переобліку або що робити, якщо Ваша команда пропускає багато браку до клієнтів
- 06
Ми завжди слідкуємо за всіми інноваціями та новинками, які з'являються на ринку і пропонуємо Вам бути першими, хто їх впроваджує.
- 07
Ми не лише налаштовуємо складські процеси, ми робимо комплексний індивідуальний підхід під кожен бізнес, який включає: менеджмент, фін звіти, закупку, система мотивації на основі КПІ, бухгалтерія, та продажі. В одному місці Ви можете закрити всі питання, які необхідні бізнесу для масштабування
- 08
Нам важливий розвиток Вашої компанії, оскільки разом з Вашим зростанням, інтенсивність завдань для нашої групи компаній також зростає. Ми готові разом з Вами рости і розвиватися.
- 09
Ми не лише формуємо Вам чіткий шлях розвитку Вашої справи, як це роблять навчальні програми - ми беремо на себе відповідальність за реалізацію тих елементів системи, які Ви нам довіряєте.
- 10
Щомісяця наші консультанти будуть проходити шлях Вашого клієнта в онлайн каналах, та шукати можливості, як покращити його та збільшити Вашу конверсію

Ми працюємо з абсолютно різними бізнесами - починаючи від дропшиперів, закінчуючи компаніями, які продають послуги. Також абсолютно не важливо - ведете ви продажі в блокнотах чи працюєте з 1С.
Скільки коштує?
Базовий пакет послуг від 299$ на місяць - дасть Вам необхідний мінімум для вирішення Ваших проблем. Окрім нього виходячи з Ваших потреб та можливостей, враховуючи наш досвід ми запропонуємо 2-3 варіанта пакета послуг, які гарантовано принесуть найбільше користі за оптимальні кошти.
Базовий пакет послуг гарантовано включає в себе:
- Аудит - розбір Вашої ситуації нашими досвідченими експертами для кращого виявлення проблем та больових точок.
- Розробка плану та пріорітезація дій по вирішенню Ваших болей виходячи з цілей, наявних ресурсів та нашої експертизи. План на завжди залишається з вами і у Вас буде вибір впроваджувати його самостійно, або разом з нами
- Виконання внутрішніх завдань бізнесу - ми завжди готові допомогти Вам у всіх внутрішніх задачах, які виникають та потребують експертної думки.
- Навчання персоналу, як користуватись системою і навчання та власника, як оцінювати роботу команди
- Підтримка, вирішення проблем і та невідкладних ситуацій
- Місячний звіт за результатами виконаної роботи та постановка планів на наступний місяць.
- Звірка з Вашими цілями, та актуалізація поточної ситуації
- Надання чек-листів у подарунок та інші приємні бонуси
- Пройти шлях клієнта та сформувати поради
Не забувайте, що бізнес - це складна екосистема, де кожен елемент повинен працювати як частина єдиного організму.
Якщо один орган не функціонує, це може вплинути на загальну працездатність всього організму. Тому ваша головна мета - забезпечити, щоб кожен елемент Вашого бізнесу був максимально ефективним та функціональним, оцінивши їх, як мінімум на 8 з 10.
Ця система допоможе Вашому бізнесу витримувати стресові ситуації та запобігти можливим несправностям. Ретельно розгляньте всі важливі ланки Вашої екосистеми та акцентуйте увагу на тих, які потребують поліпшення.
Тільки спільними зусиллями ми зможемо зробити Ваш бізнес міцним та стійким до викликів та стресу. Працюйте над блоками покращення та досягайте нових вершин!
Зворотній зв’язок
Якщо Ви бажаєте вирішити проблеми у своєму бізнесі та отримати екосистему, що дозволить управляти вашим бізнесом за допомогою цифрових показників, залиште свій номер телефону та ім'я, і ми зв'яжемося з вами.
Телефон
+38 (063) 558 43 88Ми з вами зв’яжемося найближчим часом
Для замовлення безкоштовного аудиту компанії заповніть наступні поля:
Все чудово!